Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski, pa pastu.
Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Rīgas pašvaldības aģentūrā "Rīgas enerģetikas aģentūra", kur ir iespēja pieteikt konsultācijas laiku, lai precizētu visu informāciju par pētijumu un tā pieteikumu.
Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu uz norādīto e-pasta adresi, kas sagatavots
atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu
elektronisko parakstu, laika zīmogu un ja ir pieejami, citus nepieciešamos dokumentus, kas ir saistīti ar
sniegtā pakalpojuma būtību. Iesniegumā izklāsta satura būtību pakalpojuma saņemšanas nepieciešamībai un iekļauj savu kontaktinformāciju.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta iesniegumu, norādot savu kontaktinformāciju un satura
būtību konsultācijas nepieciešamībai un ja ir, citus nepieciešamos dokumentus , kas saistīti ar sniegtā
pakalpojuma būtību. -
Pakalpojuma apmaksa
Pētījumu veikšanas izmaksas 38.00 euro/h (bez PVN) atbilstoši rēķinam. -
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu var saņemt klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Saņemot pakalpojumu klātienē, klients vienojoties ar Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas enerģetikas aģentūra" atbildīgo darbinieku par veicamajiem uzdevumiem pakalpojuma īstenošanai, darba apjoms un ilgums tiek noteikts individuāli.
Elektroniski saņemot pakalpojumu, visi nepieciešami dokumenti pakalpojuma izpildei tiek nosūtīti elektroniski vienojoties ar klientu par dokumentu formātu, nepieciešamās konsultācijas tiek organizētas MS TEAM programmā.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients to var saņemt pa pastu iespēju robežās ņemot vērā pakalpojuma specifiku un dokumentu aprites kritērijus.