Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Iesniedzējs vai viņa pilnvarotā persona personīgi iesniedz iesniegumu Rīgas Apkaimju iedzīvotāju Klientu apkalpošanas centros vai Iesniedzējs iesniegumu, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, nosūta elektroniski uz Departamenta oficiālo e-adresi vai uz Departamenta e-pastu. Iesniegumu iesniedz arī Būvniecības informācijas sistēmā (BIS), noformējot darba uzdevumu: tehnisko noteikumu pieprasījumu, adresētu Departamentam.
2. Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņemšanai jāiesniedz: 1) pilnībā aizpildīta un parakstīta iesnieguma veidlapa; 2) pilnvarotām personām - pilnvaras kopija; 3) atsevišķam dzīvoklim/telpai, ja tiek mainīts siltumapgādes veids: skursteņslaucītāja akts par ventilācijas kanālu un dūmvada tehniskā stāvokļa atbilstību izvēlētās siltumapgādes sistēmas iekārtas uzstādīšanai 4) ja tiek mainīts siltumapgādes veids: ēkas/dzīvokļa/neapdzīvojamās telpas plāna kopija no inventarizācijas lietas.
Iesniedzējs saņem komisijas lēmumu uz norādīto e-pasta adresi. Ja iesniedzējam nav e-pasta adreses, pieņemtais lēmums ierakstītā vēstulē tiek nosūtīts personīgi nekustamā īpašuma īpašniekam uz viņa norādīto dzīves vietas adresi.
3.Administratīvais process
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Siltumapgādes jautājumu komisijas lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstspilsētas izpilddirektoram (Rātslaukumā 1, Rīgā, LV-1539) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas. Izpilddirektora pieņemto lēmumu var pārsūdzēt Administratīvās rajona tiesas Rīgas tiesu namā viena mēneša laikā.