Informācija medijiem Satiksme Pilsētvide

Pērnā gada decembrī un šā gada janvārī Rīgā veikta bedru labošana 5729 kvadrātmetru platībā, kas ir par 2,5 reizēm mazāk nekā šajā pašā laika posmā pirms gada. Bedru apmēru samazināšanās skaidrojama gan ar šīs ziemas sezonas laikapstākļiem, gan aizvadītās remontdarbu sezonas apjomīgajiem darbiem, kas būtiski uzlabojuši ielu segumu stāvokli visā pilsētā.

No minētā apjoma 949 m2 tika laboti ar aukstā asfaltbetona tehnoloģiju, 537 m2 – ar karsto asfaltbetonu pēc pilnas tehnoloģijas un 4243 m2 ar karsto asfaltbetonu pēc nepilnas tehnoloģijas.

Mainīgos laikapstākļos, kad atkusnis mijas ar salu, uz ielu brauktuvēm strauji veidojas bedres. Satiksmei bīstamo bedru remontu veic neatkarīgi no laikapstākļiem arī ziemas laikā.

Ziemas mēnešos, kad gaisa temperatūra ir ap nulli, satiksmei bīstamās bedres pastiprināti tiek labotas ar aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģiju. Tā ir vienīgā bedru remonta tehnoloģija, ko var izmantot neatkarīgi no laika apstākļiem, arī tad, kad gaisa temperatūra ir zem nulles. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.

Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs +5 grādiem, pilsētā tiks sākts plašāks bedru remonts ar ierastajām tehnoloģijām, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.

Par bīstamām bedrēm iedzīvotāji aicināti ziņot pa tālruni 80001201 vai e-pastā 1201@riga.lv.

Jau ziņots, ka par satiksmei bīstamām uzskata bedres, kuru izmērs ir lielāks par 0,1 m² un to dziļums ir virs pieciem centimetriem. Bedres visstraujāk veidojas ielu posmos, kur uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas.

Informāciju sagatavoja: Aira Ancāne, Rīgas pašvaldības Komunikācijas pārvaldes Ārējās komunikācijas nodaļas projektu koordinatore, e-pasts: aira.ancane@riga.lv