Kopš 21. oktobra, kad norēķiniem “Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā tiek piedāvāta koda biļete, tā ir iegādāta vairāk nekā 40 000 reizes. Savukārt autobusos, trolejbusos un tramvajos tās reģistrācija veikta gandrīz 33 000 reizes.
Pirmo divu nedēļu laikā “Rīgas satiksme” par koda biļeti saņēmusi kopumā pozitīvas atsauksmes. Tāpat tiek uzklausīt un piefiksēti arī klientu priekšlikumi. Jautājums ar bankas kartes datu saglabāšanu klienta profila tiek uzņēmumā risināts, un tie nebūtu jāievada no jauna katrā pirkumā.
Patlaban koda biļeti var iegādāties izmantojot “Rīgas satiksmes” un “Mobilly” lietotni savukārt trešā, personu apvienības «SP Grupa», lietotne vēl tiek izstrādāta.
Koda biļete ir jauns norēķinu veids “Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā (tramvajā, trolejbusā, autobusā), kas ļauj veikt norēķinus par braucieniem ar viedtālruni tiešsaistes režīmā. Koda biļete darbojas paralēli esošajai e-talonu sistēmai.
Lietotnē vienā reizē var iegādāties līdz 10 viena brauciena biļetēm. Iekāpjot sabiedriskajā transportā, jānoskenē speciālais kvadrātkods vai jāievada transporta identifikācijas numurs, kas ir redzams zem tā. Mobilajā lietotnē iegādātās biļetes derīguma termiņš ir trīs mēneši.
Saziņai ar „Rīgas satiksmi” aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862 vai arī e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties sociālo tīklu platformās vai mājas lapā www.rigassatiksme.lv sadaļā „Sazinies ar mums”.
Papildu informācija: Inese Rozīte, RP SIA „Rīgas satiksme” Sabiedrisko attiecību daļas p.i., tālrunis: 67104778, e-pasts: inese.rozite@rigassatiksme.lv