SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) konstatējis kļūdu iedzīvotājiem par janvāri nosūtītajos rēķinos pozīcijā saistībā ar bio atkritumu izvešanu, tāpēc daļai klientu sagatavos jaunus rēķinus, kur šī pozīcija netiks iekļauta.
2023. gads ir vairāku nozīmīgu RNP pakalpojumu informācijas digitalizācijas ieviešanas periods, kas tuvāko mēnešu laikā ļaus klientiem e-parvaldnieks.lv vortālā tiešsaistē iegūt plašāku informāciju par savu īpašumu. Ieviešanas un sistēmas pārbaudes laikā konstatēta kļūda, kas radusies šā mēneša rēķinos ceturtajai daļai klientu. Sakarā ar automatizācijas procesu saistītās kļūdas novēršanu, RNP daļai klientu atsauc februāra rēķinus un šobrīd tiek sagatavoti jauni rēķini.
Klientu februāra rēķinos iekļautā pozīcija ar nosaukumu ‘bio atkritumu izvešana’, kas ir maksa par lapu, zāles, zaru un citu zaļo atkritumu izvešanu, ko nevar likt brūnajos bio konteineros, nav attiecināma uz 2023. gada pakalpojumiem. Koriģētajos pakalpojumu rēķinos šī pozīcija netiks iekļauta.
Drukāto rēķinu saņēmējiem tiks izsūtīti laboti rēķini, savukārt e-parvaldnieks.lv vortāla lietotāji saņems koriģētu rēķinu jau nākamās nedēļas sākumā. Tie klienti, kuri jau veikuši norēķinus – saņems nākamā mēneša rēķinā iekļautu pārmaksas apmēru.
Kā jau ziņots iepriekš, uzņēmums īsteno digitalizācijas politiku, kas paredz daudzu procesu automatizāciju, ļaujot klientiem un arī uzņēmuma darbiniekiem ātrāk un efektīvāk iegūt informāciju, kas saistīta ar īpašuma pārvaldīšanu - mājas uzkrājumi, detalizēta aktuālā informācija par remontdarbiem. Tādejādi tiks paaugstināta plānošanas efektivitāte RNP, bet klientiem būs iespēja pilnvērtīgāk sekot līdzi sava īpašuma uzturēšanai, lai varētu pieņemt izsvērtus un aktuālākajā informācijā balstītus kopības lēmumus par sava īpašuma uzturēšanu. Diemžēl dažādu sistēmu integrācijas procesā, nav izslēgtas kļūmes.
RNP atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.