Izvērtējot to, kā tiek nodrošināta klientu māju piebraucamo ceļu un pagalmu attīrīšana no sniega, pēc vairākkārtēju pretenziju izteikšanas par neapmierinošo darba kvalitāti, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) ir uzteicis sniega tīrīšanas un izvešanas līgumu ar pakalpojuma sniedzēju AS “Ferrus”.
Diemžēl pēc vairākkārtējas pretenziju izteikšanas par kvalitāti un mēģinājumiem sarunu ceļā panākt būtiskus uzlabojumus sniega tīrīšanas pakalpojumā RNP klientiem, rezultāts netika panākts. Līdz šim brīdim AS “Ferrus” nav spējis izpildīt līgumā noteiktās prasības, kā rezultātā RNP klienti nav saņēmuši līguma nosacījumiem atbilstošu pakalpojumu. Tai pat laikā RNP ir saņēmis būtisku kritiku par to, ka sniegs no iekškvartālu ceļiem un laukumiem ilgstoši netiek tīrīts un atsevišķās vietās tīrīšanas darbi nenotiek vispār. RNP jau iepriekš norādīja, ka par nesaņemtu pakalpojumu vai pakalpojumu, kas neatbilst līguma nosacījumiem, klienti nemaksās.
RNP valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis: “Pēc nopietna sagatavošanās darba ziemas sezonai, bijām nepatīkami pārsteigti, ka daudzviet sniega tīrīšana tika veikta nepilnīgi vai netika veikta vispār. Šāda situācija netiks pieļauta! Esam rīkojušies tā, kā to paredz līguma nosacījumi, pakalpojuma sniedzējs ir brīdināts vairākkārtīgi par nekvalitatīvi veiktu darbu. Nekādus uzlabojumus neredzam un lielas neērtības mūsu klienti piedzīvo katru dienu. Tādēļ pieņēmām lēmumu par līguma laušanu, kas stājas spēkā divu dienu laikā. Apzinoties situācijas steidzamību, jau esam noslēguši līgumu ar citiem pakalpojuma sniedzējiem par sniega tīrīšanu, sadalot Rīgu vairākās zonās, un plānojam šonedēļ noslēgt līgumus par sniega tīrīšanas un izvešanas pakalpojumiem visā Rīgā. ”
Papildu informācija: Una Grenevica, SIA "Rīgas namu pārvaldnieks", tālr. 29392686, e-pasts: Una.Grenevica@rnparvaldnieks.lv