Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Rīgas Sociālajā dienestā.
Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā:
1. iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
Lai noskaidrotu, kurā Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048 vai 25770080.
Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Rīgas Sociālajā dienestā var iesniegt klientu pieņemšanas vietās Rīgā vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot e-adresi.
-
Pakalpojuma apmaksa
Par pakalpojumu apmaksa nav jāveic. -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc visu dokumentu saņemšanas, viena mēneša laikā Rīgas Sociālais dienests pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu.
Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.