Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Sociālajā dienestā.
Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā:
1. iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. ģimenes ārsta izsniegtu izziņu par personas veselības stāvokli, kurā norādīta diagnoze un akūtas infekcijas (piemēram, plaušu tuberkuloze aktīvajā stadijā, akūtas infekcijas slimības) pazīmes (ja tādas ir), kas var ietekmēt sociālo pakalpojumu sniegšanas kārtību.
3. citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
Lai noskaidrotu, kurā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni +37167105048 vai +37125770080
Iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot e-adresi. -
Pakalpojuma apmaksa
Par pakalpojumu apmaksa nav jāveic. -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc visu dokumentu saņemšanas, viena mēneša laikā Rīgas Sociālais dienests pieņem lēmumu par sociālā pakalpojuma piešķiršanu vai atteikumu.
Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.
Vienam bērnam un viņa vecākam/vai likumiskajam pārstāvim ne vairāk kā 4 nodarbības mēnesī, 1 nodarbība reizi nedēļā, nepārsniedzot 44 nodarbības pakalpojuma sniegšanas periodā vienam bērnam.