Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Klients ierodas pie kapsētas pārziņa un iesniedz iesniegumu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
1. Iesniegt kapavietas uzturētāja iesniegumu.
2. Uzrādīt, ja darbus veic fiziskā vai juridiskā persona, personas apliecinošu dokumentu.
3. Uzrādīt Kapsētu pārvaldes izsniegto caurlaidi iebraukšanai kapsētā.
2. Pakalpojuma apmaksa
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi: - atļauja par kapavietas aprīkojuma uzstādīšanai vai demontāžai 1 kapavietā 15.00 EUR Saskaņā ar Pievienotās vērtības nodokļa likuma 3. panta astoto daļu pievienotās vērtības nodokli nepiemēro. (Pamatojums: RD 19.03.2013.lēmums Nr.5964)
Apmaksas veids: Kapsētas pārvaldes kasē Aizsaules iela 1a, Rīga vai bankā.
Bankas rekvizīti: Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Reģistrācijas Nr.: 90011524360
Adrese: Rātslaukums 1, Rīga, LV-1050
RD iestāde : Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departaments, Brīvības iela 49/53, Rīga, LV-1010
Bankas konts: LV58RIKO0023300005020
Banka: LuminorBank AS,
Bankas kods: RIKOLV2X
3. Pakalpojuma saņemšana
Kapsētas pārzinis dod atļauju kapavietas aprīkojuma demontāžai vai uzstādīšanai.
4. Administratīvais process
Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta Kapsētu pārvaldes vai kapsētas pārziņa lēmumu vai faktisko rīcību var apstrīdēt likumā noteiktajā kārtībā pie Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta direktora, bet Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta direktora lēmumu likumā noteiktajā kārtībā var pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā.