Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā dokumentu skapī, vai Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā pastkastē.
Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem
aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika
zīmogu, un citus nepieciešamos dokumentus. Tāpat klients pakalpojumu var pieprasīt izmantojot e- adresi.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu ar pievienotajiem dokumentiem.
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
1. iesniegums par atsevišķu labiekārtojuma elementu izvietošanas un vizuālā risinājuma saskaņošanu
(veidlapa Nr. DA_166_v3);
2. skaidrojošais apraksts par paredzēto labiekārtojumu
2. esošās situācijas fotofiksācija;
3. elementu tehniskā dokumentācija (izmēri, krāsa, materiāls);
4. elementu ilustrācija vides kontekstā;
5. elementu piesaiste zemesgabalā uz ģeotelpiskās informācijas plāna;
7. pilnvara, ja dokumentus iesniedz pilnvarotā persona;
8. citi dokumenti. -
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojums saņemams klātienē Pilsētas attīstības departamentā, uzrādot pasi vai identifikācijas karti
(pilnvarotajai personai – pilnvaru), elektroniski uz būvniecības ierosinātāja iesniegumā norādīto e-pastu/e-adresi vai pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi.
Dokumentus klātienē iespējams saņemt otrdienās no plkst. 9.00 līdz 12.00, ceturtdienās no plkst.13.00 līdz 16.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot uz Pilsētas attīstības departamenta Zvanu centru pa tālruni: 67105800.