Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
1.1.Iesniedzējs iesniedz Pieteikumu, tam pievienotos dokumentus, parakstītus ar drošu elektroniski parakstu Departamenta e-pastā vai e-adresē.
1.2.Iesniedzējs nosūta Pieteikumu kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem Departamentam pa pastu,
1.3.Ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju pieņemšanas centŗā Brīvības gatvē 49/53. Rīgā, un iesniedz Pieteikumu tam pievienotos dokumentus,
1.4.vienojas ar Departamenta Apsaimniekošanas pārvaldes Neprivatizētas daļas pārstāvības nodaļas darbinieku par tikšanos un iesniedz pieteikumu. Ja nepieciešams, dokumenti tiek precizēti, izsniegti/nosūtīti elektroniski paraugi
Pieteikumam jāpievieno šādu dokumentu apliecinātas kopijas:
a) dzīvokļu īpašnieku kopības lēmums par dzīvojamās mājas pārvaldīšanas tiesību pārņemšanu;
b) dokumenti par visu dzīvokļu īpašnieku uzaicināšanu uz kopības lēmuma pieņemšanu;
c) dzīvokļa īpašnieka pilnvaras kopija (gadījumā, ja dzīvokļa īpašnieku pārstāv cita persona);
d) izraksts par sabiedrības/pilnvarotās personas valdes locekļu paraksta tiesībām; e) dzīvokļu īpašnieku līgums par dzīvojamās mājas pārvaldīšanu ar dzīvokļu īpašnieku pilnvaroto personu vai sabiedrību;
f) apliecinājums par aptaujas balsošanas protokola nosūtīšanu/izsniegšanu, ja dzīvokļu īpašnieku kopības lēmuma pieņemšanas procedūra veikta aptaujas veidā, nesasaucot dzīvokļu īpašnieku kopsapulci.
-
Pakalpojuma saņemšana
Nosūtot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departamentam Pieteikumu, Iesniedzējs saņem informatīvo vēstuli uz norādīto e-pasta adresi