Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā un iesniedz iesniegumu vai persona var iesniegt nepieciešamos dokumentus pa pastu vai elektroniski, kas sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu Klātienē jāiesniedz iesniegums, uzrādot personas apliecinošu dokumentu vai identifikācijas karti. Papildus jāuzrāda radniecību pierādoši dokumenti. Nepieciešamības gadījumā var tikt pieprasīti papildus dokumenti. -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc iepriekšēja pieraksta persona Departamenta Kancelejā personīgi saņem izrakstu no Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola vai personai tiek nosūtīts izraksts no Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola pa pastu, ja persona iesniegumā ir uzrādījusi savu pasta adresi vai elektroniski, ja persona norādījusi savu e-pastu vai e-adresi. Informāciju par lēmuma pieņemšanu persona saņem pa telefonu.