1. Pakalpojuma pieprasīšana
Sociālo pakalpojumu persona vai tās likumiskais pārstāvis pieprasa Rīgas Sociālajā dienestā.
Lai saņemtu sociālo pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis uzrāda personu apliecinošu dokumentu un iesniedz Rīgas Sociālajā dienestā:
1. Iesniegumu, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
2. Ģimenes ārsta izziņu par veselības stāvokli, kurā norādīts funkcionālo traucējumu veids (-i) un akūtas infekcijas pazīmes (ja tādas ir);
3. Citus dokumentus, ja tie nepieciešami lēmuma pieņemšanai par atbilstoša sociālā pakalpojuma piešķiršanu.
Lai noskaidrotu, kurā Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni +37167105048 vai +37125770080.
Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Sociālajā dienestā var iesniegt klientu pieņemšanas vietās Rīgā vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam), parakstot ar drošu elektronisku parakstu vai arī izmantojot e-adresi.
2. Pakalpojuma saņemšana
Rīgas Sociālais dienests.
3. Pakalpojuma apmaksa
Rīgas valstspilsētas pašvaldības finansēts pakalpojums.