Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Konsultācija notiek klātienē Rīgas Apkaimju iedzīvotāju Klientu apkalpošanas centros.
Persona ierodas uz klātienes konsultāciju Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā vai nosūta Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentam iesniegumu elektroniski, parakstītu ar drošu elektonisko parakstu, atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, vai nosūta iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamentam pa pastu.DMV Dzīvokļu pārvalde veido šādus palīdzības reģistrus:
DMV Dzīvokļu pārvalde veido šādus palīdzības reģistrus:
1. sociālā dzīvokļa izīrēšanai (1. reģistrs);
2. pašvaldības dzīvojamās telpas izīrēšanai atbilstoši personu kategorijām, kas nodrošināmas ar palīdzību pirmām kārtām (2., 3., 5., 6., 7., 8. reģistrs);
3. vienreizēja dzīvojamās telpas atbrīvošanas pabalsta (turpmāk – pabalsts) piešķiršanai denacionalizēto māju īrniekiem (4. reģistrs);
4. īrētās pašvaldības dzīvojamās telpas apmaiņai pret citu īrējamu pašvaldības dzīvojamo telpu (9. reģistrs);
-
Pakalpojuma saņemšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā un saņem atbildi klātienē vai saņem pa pastu, ja persona ir uzrādijusi savu mājas adresi, vai elektroniski uz elektronisko pastu, vai uz norādīto E-adreses kontu.