Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju Klientu apkalpošanas centrā un iesniedz dokumentus vai persona var iesniegt nepieciešamos dokumentus elektroniski, kas sagatavoti atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu vai nosūtīt dokumentus pa pastu. -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc iepriekšēja pieraksta persona Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļa un vides departamenta Kancelejā personīgi saņem rekomendāciju un/vai izrakstu no Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola vai personai tiek nosūtīts izraksts no Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas sēdes protokola pa pastu, ja persona ir norādījusi savu mājas adresi. Informāciju par rekomendācijas, lēmuma pieņemšanu persona saņem pa e-pastu. Informāciju par rekomendācijas, lēmuma saņemšanu persona saņem pa telefonu.