Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients var pieprasīt pakalpojumu klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients var vērsties Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā vai Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā, iesniedzot dokumentus iestāžu darba laikā.
Klients var atstāt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentam adresētos dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā, ievietojot tos pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī jebkurā diennakts laikā (dokumentu kopumu līdz 50 lapām).
Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu vai izmanto e-pakalpojumu.
E-pakalpojumu pieejams portālā https://www.eriga.lv sadaļā "E-pakalpojumi privātpersonām". Pēc autorizācijas sadaļā “Aktuālo adrešu pārlūks”, jāizvēlas pakalpojums “Izziņa par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi”.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu un nepieciešamos dokumentus Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentam uz adresi Rīga, Dzirnavu ielā 140, LV-1050.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
“Iesniegums izsniegt izziņu par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi” (veidlapa Nr. DA_116_v3) vai “Iesniegums (brīvā formā)” (veidlapa Nr. DA_159_v3).
-
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojums saņemams:
- elektroniski uz iesniegumā norādīto e-pastu vai e-adresi;
- pasta sūtījumā uz iesniedzēja norādīto adresi;
- klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā (Rīga, Dzirnavu ielā 140, LV-1050) otrdienās no plkst. 9.00 līdz 11.00, ceturtdienās no plkst.14.00 līdz 16.00, uzrādot pasi vai identifikācijas karti (pilnvarotajai personai – pilnvaru).Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu klātienē, jāveic iepriekšējs pieraksts, zvanot pa tālruni: 67105800.