Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu iespējams pieprasīt:
• e-pastā – uz e-pastu pip@riga.lv nosūtot elektroniski parakstītu iesniegumu vai informācijas pieprasījumu bez elektroniskā paraksta, ja nodokļa maksātājs ir sniedzis piekrišanu elektroniskai saziņai ar Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentu (turpmāk-Departaments) ar e-pasta starpniecību;
• e-adresē - nosūtot iesniegumu Departamentam no sava e-adreses konta;
• portālā www.epakalpojumi.lv - nosūtot informācijas pieprasījumu izmantojot pakalpojumu “Ziņojums pašvaldībai”;
• telefoniski – pieprasot informāciju pa bezmaksas informatīvo tālruni 80000850 vai +371 67105919 (zvaniem no ārzemēm), ja nodokļa maksātājs ir sniedzis piekrišanu elektroniskai saziņai ar Departamentu ar e-pasta starpniecību;
• pa pastu – nosūtot iesniegumu Departamentam, adrese: Terēzes iela 5, Rīga, LV-1012;
• klātienē – iesniedzot iesniegumu (klientu apkalpošana klātienē Departamentā notiek pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 80000850);
• Ievietojot iesniegumu pasta kastēs, kas atrodas pie iestādes ieejas durvīm Terēzes ielā 5, Rīgā. -
Pakalpojuma saņemšana
Sagatavoto izziņu vai informatīvo vēstuli var saņemt:
• uz e-adresi, ja nodokļa maksātājam ir izveidots oficiālās elektroniskās adreses konts;
• uz e-pastu, ja nodokļa maksātājs ir sniedzis piekrišanu elektroniskai saziņai ar Departamentu ar e-pasta starpniecību;
• pa pastu uz nodokļa maksātāja, viņa likumiskā pārstāvja vai pilnvarotās personas norādīto adresi;
• klātienē Departamentā Terēzes ielā 5, Rīgā (klientu apkalpošana klātienē notiek pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 80000850).
Ierodoties klātienē nodokļa maksātājam būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, nodokļa maksātāja likumiskajam pārstāvim vai pilnvarotajai personai arī pilnvara vai cits dokuments, kas dod tiesības pārstāvēt nodokļa maksātāju.