Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona vēršas Rīgas Sociālajā dienestā, uzrāda personas apliecinošu dokumentu un iesniedz iesniegumu, kuru parakstot, pilngadīgās personas dod Rīgas Sociālajam dienestam atļauju izmantot pašvaldības un valsts datu reģistros pieejamo informāciju par sevi un ģimenes locekļiem.
1. iesniegumu, kuru parakstot, persona dod Rīgas Sociālajam dienestam atļauju izmantot pašvaldības un valsts datu reģistros pieejamo informāciju par sevi, un aizpilda iztikas līdzekļu deklarāciju;
2. sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijas vadītāja lēmumu par SAC pakalpojuma izbeigšanu;
3. Rīgas domes Dzīvojamo telpu izīrēšanas komisijas lēmumu par pašvaldības dzīvojamās telpas izīrēšanu personai pēc SAC pakalpojuma izbeigšanas.
Lai noskaidrotu, kurā Rīgas Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas zvanīt pa tālruni 67105048, 25770080.
Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Sociālajā dienestā var iesniegt arī ar drošu elektronisku parakstu vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam).
2. Pakalpojuma saņemšana
Pabalsts tiek izmaksāts, pārskaitot to uz personas norādīto norēķinu kontu vai saskaņā ar faktūrrēķinu pārskaitīts pakalpojuma sniedzējam.
Rīgas Sociālā dienesta informatīvais tālrunis: 67105048 vai 25770080.
3. Pārsūdzēšanas procesa apraksts
Aktuālā redakcija: Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, (Baldones ielā 1A, Rīga, LV-1007) viena mēneša laikā no tā spēkā stāšanās dienas Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā. kārtībā.