Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju Klientu apkalpošanas centrā un iesniedz iesniegumu. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti: Iesniegums un šādu dokumentu kopijas (uzrādot to oriģinālus):
1. īres līgums (iesniedz īrnieks);
2. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (turpmāk - VUGD) sastādīts akts par stihiskās nelaimes vai avārijas fakta konstatāciju (ja stihiskās nelaimes vai avārijas likvidēšanā piedalījies VUGD) vai Valsts policijas vai Rīgas valstspilsētas pašvaldības policijas (turpmāk - policija) sastādīts akts par avārijas fakta konstatāciju (ja avārijas fakta konstatācijā piedalījusies policija); Gadījumā, ja dzīvojama telpa ir atjaunojama un iesniedzējs lūdz piešķirt materiālo pabalstu telpas remontam, tad jāiesniedz Vienošanās starp dzīvojamās telpas īrnieku un šajā dzīvoklī uz tiesiska pamata deklarētām pilngadīgām personām vai starp dzīvokļa līdzīpašniekiem par to, kurš kļūs par pabalsta saņēmēju . Šo vienošanos personas paraksta Rīgas Apkaimju iedzīvotāja Klientu apkalpošanas centra darbinieka klātbūtnē; jāpievieno dzīvojamās telpas remontam nepieciešamo izmaksu tāme, kuru sastādījis sertificēts tāmētājs. Iesniedzot iesniegumu un nepieciešamos dokumentus jāuzrāda ID karte un cietušās dzīvojamās telpas īrnieka vai īpašnieka un viņu ģimenes locekļu personas apliecinošus dokumentus
Pakalpojuma saņemšana
Pēc iepriekšēja pieraksta, Persona ierodas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta Kancelejā un saņem atbildi vai Kanceleja nosūta atbildi pa pastu. Apmeklētājs var saņemt juridisko konsultāciju pa tālruni.