Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Iesniegumu iesniedz persona, viņas likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona:
• uz e-adresi - nosūtot iesniegumu Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentam;
• pa e-pastu - nosūtot iesniegumu, kas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu;
• portālā www.epakalpojumi.lv - sadaļā “Nekustamais īpašums” aizpildot ziņojumu pakalpojumā "Ziņojums pašvaldībai" (pielikumu pievienošana ziņojumam nav iespējama);
• pa pastu;
• klātienē - uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti) Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentā (pēc iepriekšēja pieraksta zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80000850 darba laikā) vai Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centros (pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot uz bezmaksas informatīvo tālruni 80000800, vai bez pieraksta rindas kārtībā).
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
• motivēts iesniegums - brīvā formā vai uz veidlapas;
• maksājuma uzdevuma kopija (ja nepieciešams veikt maksājuma korekciju);
• pilnvarotajām personām - notariāli apliecināta pilnvara, likumiskajam pārstāvim - attiecīgs dokuments, kas apliecina tiesības rīkoties personas vārdā.
-
Pakalpojuma saņemšana
Atbilde uz iesniegumu tiek sniegta atbilstoši iesniedzēja norādītajam vēlamajam atbildes saņemšanas veidam:
• uz e-adresi;
• uz e-pastu;
• uz iesniegumā norādīto tālruni;
• pa pastu;
• klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentā Terēzes ielā 5, Rīgā (klientu apkalpošana klātienē notiek pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 80000850). Ierodoties klātienē būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, likumiskajam pārstāvim vai pilnvarotajai personai arī pilnvara vai cits dokuments, kas dod tiesības pārstāvēt nodokļa maksātāju;
• atbilde netiek sniegta, ja iesniedzējs iesniegumā ir veicis atzīmi, ka atbilde uz iesniegumu nav nepieciešama.