Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu sociālā darba pakalpojumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis vēršas Rīgas Sociālajā dienestā un iesniedz dokumentus saskaņā ar Ministru kabineta 05.04.2019. noteikumiem Nr.138 “Noteikumi par sociālo pakalpojumu saņemšanu”.
Lai noskaidrotu, kurā Sociālā dienesta teritoriālajā centrā personai ir jāvēršas, var zvanīt pa tālruni 67105048, 25770080 vai 80005055.
Iesniegumu valsts valodā un citus dokumentus Sociālajā dienestā var iesniegt arī ar drošu elektronisku parakstu vai iesūtot pa pastu (iesniegumam jābūt pašrocīgi parakstītam). -
Pakalpojuma saņemšana
Rīgas Sociālajā dienestā pēc visu dokumentu saņemšanas 10 darba dienu laikā tiek pieņemts lēmums par sociālā daba pakalpojuma piešķiršanu/atteikumu.
Par pieņemto lēmumu informē sociālā pakalpojuma pieprasītāju.
Sociālā darba pakalpojumu sniedz Rīgas Sociālajā dienestā, sociālo pakalpojumu sniedzēja institūcijā un klienta dzīvesvietā.
Sociālais darbinieks:
1) palīdz attīstīt spēju risināt personiskās, starppersonu un sociālās problēmas;
2) atbalsta personas attīstības iespējas, kā arī tiesības patstāvīgi pieņemt lēmumus un tos īstenot;
3) piesaista sociālekonomiskos resursus un attiecīgos sociālos pakalpojumus personas vai personu grupas sociālo problēmu risināšanai;
4) nodrošina informāciju par sociālo pakalpojumu sniedzējiem un veido kontaktus starp sociālo pakalpojumu saņēmējiem un sniedzējiem.
Rīgas Sociālā dienesta informatīvais tālrunis: 67105048, 25770080.
Rīgas valstspilsēta pašvaldības Labklājības departamenta bezmaksas informatīvais tālrunis: 80005055