Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona iesniegumu (brīvā formā vai pēc piedāvātā parauga) var iesniegt klātienē, pa pastu vai iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecinātu ar drošu elektronisko parakstu, var nosūtīt uz e-pastu.Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
- Fiziskām personām jāiesniedz iesniegums, kurā norādīts vārds, uzvārds, adrese, pieprasāmā zemesgabala adrese, kadastra numurs vai apzīmējums (ja ir zināms) un iznomāšanas mērķis;
- Juridiskām personām jāiesniedz iesniegums, kurā norādīts juridiskās personas nosaukums, juridiskā
adrese, pieprasāmā zemesgabala adrese, kadastra numurs vai kadastra apzīmējums (ja ir zināms) un
iznomāšanas mērķis.
Izsoles pretendentiem jāiesniedz pieteikums aizpildīts atbilstoši izsoles nolikumam.
Klātienē pakalpojums tiek nodrošināts, ja vien puses nav vienojušās par pieņemšanu attālināti (izmantojot kādu no pieejamajiem tiešsaistes saziņas rīkiem (Skype, Microsoft Teams u.tml.)).
Gadījumos, kad ir nepieciešams ierobežot vai pārtraukt apmeklētāju pieņemšanu klātienē, apmeklētāji tiek pieņemti attālināti (izmantojot kādu no pieejamajiem tiešsaistes saziņas rīkiem (Skype, Microsoft Teams u.tml.)).
Izņēmuma gadījumos, kad jautājums nav atrisināms attālināti, pieļaujot apmeklētāju pieņemšanu klātienē, pakalpojums var tikt nodrošināts klātienē Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā, tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruņa numuru +37167026138 vai +37167105221, vai pie speciālistiem, izvērtējot tā nodrošināšanas klātienē neatliekamību katrā situācijā individuāli.
Ar speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/
Iesniedzams dokuments: Iesniegums par zemes nomu
-
Pakalpojuma saņemšana
-
Persona pakalpojuma izpildes dokumentu (līgumu) var saņemt klātienē, e-pastā vai pa pastu. Personai uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts ar drošu elektronisko parakstu parakstīts pakalpojuma izpildes dokuments (līgums) vai personai uz iesniegumā norādīto pasta adresi tiek nosūtīts pakalpojuma izpildes dokuments (līgums).Klātienē pakalpojums tiek nodrošināts, ja vien puses nav vienojušās par pieņemšanu attālināti (izmantojot kādu no pieejamajiem tiešsaistes saziņas rīkiem (Skype, Microsoft Teams u.tml.)).
Gadījumos, kad ir nepieciešams ierobežot vai pārtraukt apmeklētāju pieņemšanu klātienē, apmeklētāji tiek pieņemti attālināti (izmantojot kādu no pieejamajiem tiešsaistes saziņas rīkiem (Skype, Microsoft
Teams u.tml.)).
Izņēmuma gadījumos, kad jautājums nav atrisināms attālināti, pieļaujot apmeklētāju pieņemšanu klātienē, pakalpojums var tikt nodrošināts klātienē Īpašuma departamenta Klientu apkalpošanas centrā Kalēju ielā 10, Rīgā, tikai pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruņa numuru +37167026138 vai +37167105221, vai pie speciālistiem, izvērtējot tā nodrošināšanas klātienē neatliekamību katrā situācijā individuāli.
Ar speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/