Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pēc valstspilsētas pašvaldības iniciatīvas vai personas nekustamā īpašuma atsavināšanas ierosinājuma Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo māju privatizācijas komisija virza Rīgas domē jautājumu par nekustamā īpašuma nodošanu atsavināšanai. Atsavināšana notiek, nekustamo īpašumu pārdodot izsolē. Persona, viņas likumiskais pārstāvis vai pilnvarotā persona var vērsties klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Dzīvojamo māju privatizācijas komisijā vai pakalpojumu pieprasīt elektroniski iesniedzot dokumentus, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu. Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
Pieteikums izsolei vai pirmpirkuma tiesību izmantošanai un tam pievienotie dokumenti.
Fiziskai personai:
- maksājumu apliecinošs dokuments;
- pilnvarotai personai notariāli apstiprināts pilnvarojuma apliecinošs dokuments (kopija).Juridiskajai personai:
- maksājumu apliecinošs dokuments;
- Valsts ieņēmumu dienesta izziņa par to, ka samaksāti likumā paredzētie nodokļi un nodevas, ja noteikumos ir paredzēts nekustamā īpašuma nomaksas pirkums;
- pilnvarojumu apliecinošs dokuments, ja izsolē pārstāvēs persona, kuras pārstāvības tiesības neizriet no statūtiem. -
Pakalpojuma saņemšana
Elektronisko izsoļu vientē- https://izsoles.ta.gov.lv/.
Pakalpojums saņemams klātienē. Persona ierodas Rīgas pašvaldības dzīvojamo māju privatizācijas komisijā.