Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Projektu konkursam var iesniegt elektroniski, klātienē vai izmantojot kurjerpastu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti un iesniegšanas kārtība ir noteikta kārtējā gada konkursa nolikumā, kas publicēts pakalpojuma administrēšanas oficiālajā mājaslapā https://atjauno.riga.lv.
Papildu informāciju par konkursu var saņemt, zvanot uz tālruņa numuriem 67181015 vai 67037293 vai sūtot e-pastu konsultacijas_atjauno@riga.lv.
Ar Klientu apkalpošanas centra darbalaikiem un speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/.
-
Pakalpojuma saņemšana
Projektu konkursam var iesniegt elektroniski, klātienē vai izmantojot kurjerpastu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti un iesniegšanas kārtība ir noteikta kārtējā gada konkursa nolikumā, kas publicēts pakalpojuma administrēšanas oficiālajā mājaslapā https://atjauno.riga.lv.
Papildu informāciju par konkursu var saņemt, zvanot uz tālruņa numuriem 67181015 vai 67037293 vai sūtot e-pastu konsultacijas_atjauno@riga.lv.
Ar Klientu apkalpošanas centra darbalaikiem un speciālistu pieņemšanas laikiem var iepazīties Īpašuma departamenta mājaslapas sadaļā "Pakalpojumi": https://id.riga.lv/pakalpojumi/.
-
Administratīvais process
Rīgas domes Pilsētvides attīstības un kvalitātes komisijas lēmumu viena mēneša laikā no lēmuma spēkā stāšanās dienas var apstrīdēt pie Rīgas pilsētas izpilddirektora, iesniegumu iesniedzot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Īpašuma departamentā Riharda Vāgnera ielā 5, Rīgā, LV-1050.