Pateicoties Rīgas 1.slimnīcas Kvalitātes un risku vadības nodaļas darbam vairāku gadu garumā, ārstniecības iestādē ieviesta kvalitātes vadības sistēma, kam šī gada janvārī piešķirts sertifikāts par atbilstību starptautiski atzītam ISO 9001 standarta prasībām.
Šādas kvalitātes vadības sistēmas ieviešana ļāvusi identificēt neefektīvas darbības, pilnveidot ārstniecības un aprūpes procesus, kā arī, palielinot resursu izmantošanas kapacitāti, panākt slimnīcas darbības efektivitātes un pakalpojumu kvalitātes nepārtrauktu uzlabošanu.
“Veselības aprūpes pakalpojumi jābalsta pacienta vajadzībās. Ikviens pacients ir individuāls un pakalpojumus vērtē no sava skata punkta. Ja slimnīca piedāvā sliktu pakalpojumu, tad cilvēkam vienalga, kāda ir pati veselības aprūpes sistēma. Pacients vēlas saņemt sev nepieciešamo palīdzību tagad un tūlīt. Ja veselības aprūpes iestāde piedāvā precīzu diagnostiku, efektīvu ārstēšanu un kompetentu personālu, tad pacients saņem saprotamu un kvalitatīvu pakalpojumu. Un tas ir ieguldījums gan cilvēka veselībā un dzīves kvalitātē, gan sabiedrības veselībā un tautsaimniecībā kopumā,” norāda Rīgas 1.slimnīcas valdes priekšsēdētāja Natālija Zlobina.
Starptautiski sertificētas kvalitātes vadības sistēmas ieviešana bijis viens no soļiem, lai Rīgas 1.slimnīca sasniegtu galveno mērķi- DNV* standarta ieviešanu, kas ir standarts un interpretācijas vadlīnijas veselības aprūpes organizācijām.