Rīgas domē Covid-19

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju COVID-19 vīrusa dēļ, daudzās Rīgas pašvaldības struktūrās, iestādēs un uzņēmumos līdz 9. jūnijam pārtraukta apmeklētāju pieņemšana klātienē, kā arī noteikti citi ierobežojumi.

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju “Covid-19” saslimšanas dēļ, Rīgas pašvaldības sociālajās iestādes līdz 9. jūnijam nenotiek klientu apkalpošanu klātienē, piemērojot izņēmumus krīzes situācijā.

Rīgas Sociālais dienests (RSD) sniedz klātienes pakalpojumus TIKAI neatliekamos gadījumos un krīzes situācijās.

RSD klātienē pieņems TIKAI klientus, kuri pakalpojumus vai pabalstus pieprasa pirmo reizi.

RSD darbinieki organizēs apmeklētāju plūsmu telpās, tādēļ jārēķinās, ka apmeklētājam jāpakļaujas darbinieku norādījumiem un var nākties uzgaidīt arī ārpus telpām. Aicinām iedzīvotājus būt savstarpēji iecietīgiem un pacietīgiem.

Pie katra RSD ārdurvīm ir izvietota informācija par apmeklētāju pieņemšanu gan latviešu, gan krievu valodā un cita svarīga informācija. Pirms ienākšanas AICINĀM AR TO IEPAZĪTIES, tādejādi samazinot laiku, kas jāpavada kontaktā ar sociālajiem darbiniekiem un citiem cilvēkiem.

Pirms došanās uz RSD aicinām izvērtēt iespēju iesniegt iesniegumu attālināti. Lūdzu iesniegumā norādīt vārdu, uzvārdu, personas kodu, adresi, tālruni un aprakstīt problēmu, kuru nepieciešams risināt. Iesniegums jāparaksta pašrocīgi vai ar drošu elektronisko parakstu. Iesniegumu var sūtīt uz e-pastu soc@riga.lv vai izmantojot portāla Latvija.lv e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei”. Katrs sociālais gadījums tiek izskatīts individuāli!

Iepriekš sagatavotus dokumentus var nogādāt arī savā teritoriālajā centrā, kur tos var ievietot īpaši norādītā dokumentu kastē.

Cilvēkiem, kuriem laikā, kad ir spēkā COVID -19 izraisītā ārkārtas situācija, beidzas trūcīgas vai maznodrošinātas ģimenes (personas) statusa derīguma termiņš, TAS TIKS PAGARINĀTS AUTOMĀTISKI. Izziņas derīguma termiņš tiek pagarināts līdz 31. jūlijam.

RSD 11 teritoriālo centru darba laiki ir nemainīgi, taču jāievēro iepriekš minētais par klātienes apmeklējumu.

RSD dienas centri un kopienas centrs ir slēgti līdz 9. jūnijam.
Četras zupas virtuves un desmit siltā ēdiena izsniegšanas vietas Rīgā turpina darbu kā līdz šim, ievērojot visas higiēnas un drošības prasības. Ēdiens tiks izsniegts tikai ņemšanai līdzi savos traukos.

Rīgas patversmēs darbs tiek nodrošināts pastiprinātas drošības apstākļos, ievērojot stingras higiēnas normas gan klientiem, gan darbiniekiem.

Rīgas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra struktūrvienībās darbs tiek nodrošināts pastiprinātas drošības apstākļos, ievērojot stingras higiēnas normas gan klientiem, gan darbiniekiem.  Rīgas pašvaldības Bērnu un jauniešu centra dzīvojošo bērnu vecākus aicina maksimāli ierobežot kontaktus ārpusģimenes aprūpes iestādēs. Izvērtējot iespējamos apmeklējumus, bērnus var apmeklēt tie vecāki, kuri apņemas ievērot un ar parakstu apliecināt, ka nav bijuši kontaktā ar COVID-19 inficētām personām, un stingri ievērot iestādē noteiktās drošības prasības.

Trīs Rīgas pašvaldības krīzes centros un īslaicīgās uzturēšanās mītnē darbs notiek paaugstinātas drošības apstākļos, lūdzam pievērst uzmanību norādījumiem un stingri ievērot piesardzības pasākumus.

Rīgas pašvaldības trīs sociālās aprūpes centros “Mezčiems”, “Gaiļezers”un ‘Stella maris” epidemioloģiskās drošības uzturēšanai ir izsludināta karantīna.

Nepieciešamības gadījumā pienesumus saviem piederīgajiem var atstāt pie dežuranta vai apsarga, norādot klienta vārdu, uzvārdu, istabas numuru. Pienesumus nevar atdot iemītniekam rokās, tie no sākuma tiek dezinficēti un pēc tam iestādes darbinieks tās nogādā adresātam. Neskaidrību gadījumā lūdzu zvanīt aprūpes centa sociālajam darbiniekam.

Lūdzam ievērot visus drošības pasākumus un saglabāt mieru. Sev neskaidro informāciju var uzzināt, zvanot pa bezmaksas informatīvo tālruni 80005055, ārpus darba laika darbojas balss pastkastīte vai darba dienās darba laikā pa Rīgas Sociālā dienesta informatīvo tālruni 67105048, vai zvanot Rīgas Sociālā dienesta teritoriālo centru informatoriem.

Aicinām sekot līdzi jaunumiem un aktualitātēm Rīgas domes Labklājības departamenta sociālā tīkla “Facebook” profilā: www.facebook.com/labklajibasdepartaments un RD Labklājības departamenta mājas lapā www.ld.riga.lv.

No 13.maija Dzemdību namā tiks  atjaunotas tās Ģimenes skolas nodarbības lekcijas un nodarbības, kurās apmeklētājiem iespējams nodrošināt savstarpēju 2 metru distanci.

Lai ievērotu MK noteikto kārtību - telpās atļaut pulcēties ne vairāk kā 25 cilvēkiem, uz lekcijām un nodarbībām būs iepriekš jāpiesakās pa tālruni 67011232.

Lekciju un nodarbību apmeklētājiem būs jālieto sejas maskas – topošas un jaunās māmiņas ar maskām nodrošinās Dzemdību nams, bet partneriem, kuri vēlēsies apmeklēt nodarbības, maskas jānodrošina pašiem (maskas iespējams iegādāties arī aptiekā, kas atrodas Dzemdību nama foajē).

Lekciju un nodarbību saraksts tiks publiskots Dzemdību nama mājas lapā, sadaļā Ģimenes skola – Lekcijas topošajiem un jaunajiem vecākiem.

Lai ierobežotu koronavīrusa COVID-19 izplatīšanos dzemdību iestādē, pārtraukti pacientu apmeklējumi, kā arī nav atļauts dzemdībās piedalīties pavadošajām personām (tai skaitā dzemdētājas partnerim, dūlai, mātei, draudzenei u.c.).

Dzemdību nama centrālā ieeja (''A" ieeja) atvērta no plkst.07.30 līdz plkst.18.30. Sūtījumus pacientēm var nodot laikā no 8.00-17.30.

Ierobežojumi pieņemti, lai aizsargātu māmiņu un jaundzimušo veselību un dzīvību, kā arī atbalstītu vispārējos sabiedrības epidemioloģiskās drošības mērus.  Rīgas Dzemdību nama prioritāte ir pacientu drošība un veselība.

Vizītes pie speciālistiem un ambulatoriskie izmeklējumi notiks ierastā kārtībā, tikai ar nosacījumu, ka paciente ierodas viena, bez pavadoņa.

COVID-19 pandēmijas ierobežojumu laikā ģimenes palātām ar papildu servisu tiek piemērota 25% atlaide (atlaides nesummējas).

Tāpat uz ierobežojumu laiku klienti par Dzemdību nama pakalpojumiem var veikt norēķinus attālināti 2 darba dienu laikā. Atlaides tiek piemērotas pacientēm, kas stacionārā iestājušās sākot no 18.marta.

Kontakttālrunis 67011225

Tiek atsākti ambulatorie veselības aprūpes pakalpojumi un ar iepriekšēju pierakstu pieņem šādi speciālisti un tiek nodrošināti šādi pakalpojumi:

  • ģimenes ārsta un dežūrārsta sniegtie veselības aprūpes pakalpojumi;
  • akūtos un neatliekamos gadījumos pieņem: bērnu ķirurgs, bērnu reimatologs, bērnu neirologs, ķirurgs, ginekologs, dzemdību speciālists, vecmāte, oftalmologs, zobārsts, fizikālās un rehabilitācijas medicīnas ārsts;
  • pirmreizējiem pacientiem pieejamās speciālistu konsultācijas: endokrinologs, otolaringologs, kardiologs, reimatologs, oftalmologs, neirologs, kardiologs, dermatologs, venerologs, traumotolgs, ārstnieciskā (diabētiskā) pēdu aprūpe;
  • procedūru un vakcinācijas kabineta pakalpojumi, pieņemot pacientus dalītās plūsmās:
  • bērniem – otrdienās un ceturtdienās no plkst. 10.00 līdz 15.00,
  • pieaugušajiem – pārējā Procedūru un vakcinācijas kabineta darba laikā;
  • diagnostiskie izmeklējumi ar ģimenes ārsta vai ārsta speciālista nosūtījumu: elektrokardiogrāfija, rentgendiagnostika, ehokardiogrāfija, ultrasonogrāfija, doplerogrāfija, veloergometrija, Holtera monitorēšana;
  • zobārstniecībā akūto palīdzību un arī uzsākto zobu slimību ārstēšanas process un iesākto protezēšanas darbu pabeigšana.

Pieejamas arī fizikālās terapijas metodes, fizioterapijas pakalpojumi, ergoterapeita, masiera, audiologopēda/logopēda pakalpojumi. Fizikālās un rehabilitācijas medicīnas ārsts vai rehabilitācijas speciālists izvērtē pieejamo pacienta medicīnisko dokumentāciju un pieņem lēmumu par turpmāko rehabilitācijas plānu – pakalpojuma sniegšanu klātienē, attālinātu konsultāciju vai pakalpojuma atlikšanu.

Lūgums precizētu informāciju skatīt: šeit

Rīgas veselības centra zvanu centrs 20028801, 8801

Darba laiks: darbdienās no 8.00 – 20.00; pieraksts@rigasveseliba.lv

Rīgas 1.slimnīca turpina sniegt plānveida ambulatoros, dienas stacionāra un plānveida maksas stacionāros veselības aprūpes pakalpojumus, īslaicīgas sociālās aprūpes pakalpojumus.

Pirms pakalpojuma saņemšanas jāparaksta apliecinājuma veidlapa par to, ka pacients:

  • pēdējo 14 dienu laikā nav izbraucis ārpus Latvijas;
  • nav atradies ciešā kontaktā ar personām, kas pēdējo 14 dienu laikā ir bijušas koronavīrusa COVID-19 skartajās valstīs;
  • nav atradies ciešā kontaktā ar personām, kam medicīniski apliecināta inficēšanās ar COVID-19;
  • pacientam nav medicīniski apliecināta inficēšanās ar COVID-19.

Stacionāra nodaļu un Intensīvās terapijas nodaļas pacientu apmeklēšana ir aizliegta.

Pacientam, kurš ierodas uz operāciju, jārēķinās ar to, ka viņu varēs pavadīt viena persona līdz attiecīgās nodaļas durvīm.

Līdzīgi atgriežoties mājās, pacientu varēs sagaidīt (pie nodaļas durvīm) viena persona.

Īpaši piesardzības pasākumi piemēroti Īslaicīgās sociālās aprūpes nodaļas klientiem:

  • aizliegts klientu iestāšanās un izstāšanās formalitāšu kārtošanā piedalīties trešajām personām;
  • nodaļā aizliegts ienākt trešajām personām (t.sk. apmeklētājiem);
  • klientiem aizliegts pamest nodaļas telpas;
  • pienesumus klientiem nodos personāls, saņemot tos no tuviniekiem pie nodaļas ārdurvīm.

Ārkārtējās situācijas laikā slimnīcas administrācija neveic klientu apkalpošanu klātienē.

Rīgas 2. slimnīcā līdz 9. jūnijam pārtraukts slimnīcas pacientu apmeklējums.

Lai uzzinātu informāciju par pacienta veselības stāvokli, aicinām sazināties telefoniski ar pašu pacientu.

Nodaļu telefoni uzziņām:

Intensīvās terapijas un anestēzijas nodaļa – 67607258,
Uzņemšanas nodaļa – 67614033.

Rīgas bāriņtiesa atcēlusi iedzīvotāju apmeklējumus klātienē, nepieciešamības gadījumā var sazināties pa tālruni 67037746, vai rakstot uz e-pastu bt@riga.lv.

Nepieciešamos dokumentus aicinām sūtīt pa pastu, iesniegt elektroniski, vai arī atstājot tos īpaši šim nolūkam izvietotā kastē Rīgas bāriņtiesas telpās – Rīgā, Tērbatas ielā 69, pirmajā stāvā.

Paredzētās bāriņtiesas sēdes, izņemot atsevišķus gadījumus, notiks bez procesa dalībniekiem.

Bāriņtiesas psihologi no 18.maija atsāks konsultācijas klātienē pēc pieraksta.

No 13. maija tiek atsākta klientu apkalpošana klātienē Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centrā – Kungu ielā 7/9, Brīvības ielā 49/53, Daugavpils ielā 31, Eduarda Smiļģa ielā 46, Dzirciema ielā 28.

Joprojām iespējams arī jautājumus risināt attālināti:

  • parakstot ar drošu elektronisko parakstu un nosūtot to uz e-pastu riga@riga.lv, apc@riga.lv;
  • iesniegt iesniegumu Rīgas domei izmantojot portālu Latvija.lv, izvēloties - “Iesniegums iestādei” un iesniegt izmantojot internetbankas vai citus autorizācijas rīkus;
  • iesniegt iesniegumu, izmatojot E-adresi;
  • atstājot iesniegumu tam īpaši paredzētā pastkastē Rīgā, Kungu ielā 7/9, Daugavpils ielā 31, Eduarda Smiļģa ielā 46, Dzirciema ielā 28 (P.-C. 8.30-17.00, Pk. 8.30-16.00); Brīvības ielā 49/53 (P.-Pk. 8.30-19.00);
  • sūtot iesniegumu pa pastu Rīgas domei, Rātslaukums 1, LV-1539.

Informācijai un konsultācijām lūdzam izmantot neklātienes klientu apkalpošanas kanālus:

  • Bezmaksas informatīvais tālrunis katru dienu no plkst.8:00 līdz 20:00 - 80000800;
  • E-pasta adrese - apc@riga.lv.

Dzīvesvietas deklarāciju iesniegt klātienē var Dzirciema ielā 28, Rīgā, tikai neatliekamos gadījumos pēc iepriekšēja pieraksta, zvanot pa Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centra bezmaksas informatīvo tālruņa numuru 80000800.

Pakalpojumu “Dzīvesvietas deklarācijas iesniegšana” var saņemt attālināti valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv, e-pakalpojums “Dzīvesvietas deklarācijas iesniegšana”.

Rīgas domes Īpašuma departaments aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem un izvairīties no iestādes klātienes apmeklējuma.

Sazināties iespējams pa tālruņiem 67026138 vai 67026151, epastu di@riga.lv. Mājaslapa id.riga.lv

Konsultāciju sniegšana un klientu pieņemšana Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta telpās pārtraukta.

Speciālistu konsultācijas tiks sniegtas telefoniski pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 14:00-18:00, kontaktinformācija saziņai telefoniski pieejama Rīgas domes Pilsētas attīstības departamenta mājaslapā.

 

Līdz 9. jūnijam pārtraukta klientu pieņemšana Rīgas pilsētas būvvaldes telpās un Klientu apkalpošanas centrā. Visi speciālisti sniedz konsultācijas telefoniski un elektroniski. Darbs notiek elektroniskā vidē, tādēļ aicinām arī turpmāk savus jautājumus sūtīt uz e-pastu buvvalde@riga.lv un mēs uz tiem atbildēsim.

Dokumentus iespējams iesniegt, izmantojot elektroniskos saziņas kanālus, e-pakalpojumus, nosūtīt pa pastu – Amatu iela 4, Rīga, LV-1050, vai, galējas nepieciešamības gadījumā, atstāt dokumentu skapī pie Būvvaldes ieejas.

Svarīgi atcerēties – atstājot dokumentus dokumentu skapī, OBLIGĀTI jāpievieno iesniegums, ar kuru dokumentācija tiek iesniegta. Klientu informēšanai par iestādes pieņemto lēmumu, iesniegumā nepieciešams norādīt iesniedzēja mobilā tālruņa numuru un e-pasta adresi.

Ir atsākta dokumentu izsniegšanu klātienē! Dokumentus varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 9.00 – 13.00. Lai pieteiktu dokumentu saņemšanu, JĀVEIC IEPRIEKŠĒJS PIERAKSTS, zvanot uz Būvvaldes Klientu apkalpošanas centru pa tālruni: 67105800.

Ierodoties saņemt dokumentus, līdzi jāņem uzņēmuma izsniegta pilnvaras kopija (pilnvaras kopiju būs nepieciešams atstāt) un personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte).

Lai reģistrētu būvdarbu žurnālu, būvniekam elektroniski uz e-pastu buvvalde@riga.lv jāiesniedz elektroniski parakstīts iesniegums ar lūgumu reģistrēt būvdarbu žurnālu. Iesniegumu iespējams iesniegt, izmantojot arī Valsts pārvaldes pakalpojumu portālu Latvija.lv.

Iesniegumam jāpievieno noskenētas aizpildītas būvdarbu žurnāla 1. lapa, 5. lapa un Vispārīgo ziņu lapa. Iesniegumā jānorāda e-pasta adrese, uz kuru būvnieks vēlas saņemt apliecinājuma atbildi par žurnāla iereģistrēšanu.

Svarīgi atcerēties – saņemtā Būvvaldes atbildes vēstule jāpievieno būvdarbu žurnālam, kuram, uzsākot būvdarbus, vienmēr jāatrodas uz vietas būvobjektā!

Tālrunis 67105800, epasts:  buvvalde@riga.lv

Rīgas pilsētas pašvaldības kapsētās klientu pieņemšana klātienē tiek veikta tikai saistībā ar bēru noformēšanu. Pārējos jautājumos klienti tiek lūgti sūtīt iesniegumus pa pastu, elektroniski (ar drošu elektronisko parakstu) vai sazināties telefoniski; plašāka informācija par kontaktiem mājaslapā.

Kapsētās netiks piedāvāts izmantot kapsētu kapličas, un bēru ceremonijas turpmāk notiks, tuvinieku atvadīšanos organizējot ārtelpā.

Juridisko konsultāciju nodaļa ēkā Rīgā, Brīvības ielā 49/53, 5 stāva apmeklētājiem tiek slēgta. Iesniegumi un citi dokumenti sūtāmi pa pastu, elektroniski (ar drošu elektronisko parakstu) vai ievietojot ēkas 5.stāvā īpaši izveidotās pastkastēs. Iedzīvotāji tiks konsultēti arī telefoniski, tālr. 67474700

Departamenta pārziņā esošās 30 sabiedriskās tualetes būs pieejamas, kā ierasts. Tās tiks uzkoptas reizi vienā/divās stundā.

Rīgas domes Satiksmes departaments piesardzības nolūkos turpmāk uz nenoteiktu laiku konsultācijas sniegs tikai telefoniski un elektroniski.

Kas attiecas uz satiksmes organizācijas shēmu darba veikšanai, to var sūtīt elektroniski uz e-pastu : sat.org@riga.lv; 67012790 vai 67012708.

Savukārt, ielu seguma darbu veikšanas atļauju noformēšanas un  izsniegšanas pieteikumus sūtīt uz e-pastu: Aiga.Rozentale@riga.lv vai pa tālruni 67012731 un 67012765.

Neskaidrību gadījumā zvaniet Satiksmes vadības centram uz bezmaksas tālruni 80003600.

No 13. maija atsāk klātienes pakalpojumu sniegšanu un pasākumu organizēšanu, Rīgas pilsētas pašvaldības kultūras iestādēs  - bibliotēkās, muzejos, koncertzālēs, izstāžu zālēs, kultūras centros, atbilstoši sanitārā protokola prasībām

No 13. maija atsāk pakalpojumu sniegšanu klātienē Rīgas NVO namā, atļaujot un organizējot pasākumus līdz 25 cilvēkiem līdz trim stundām, ievērojot normatīvajos aktos noteiktos ierobežojumus un drošības pasākumus.

No 8. maija atļauti LV Futbola virslīgas klubu profesionālo sportistu treniņi Rīgas pilsētas pašvaldības sporta bāzēs - “Daugavgrīva”, “Arkādija” un Rīgas Hanzas vidusskolas stadionos.

No 13. maija sāks pakāpenisku Rīgas pašvaldības dibināto iestāžu apsaimniekošanā esošo sporta bāžu izmantošanu, atļaujot līgumorganizācijām organizēt sporta nodarbības sertificēta sporta speciālista vadībā, saskaņā ar RD IKSD apstiprināto kārtību iestāžu sporta bāžu izmantošanai ārkārtējās situācijas laikā.

No 13. maija tiks nodrošināts klātienes izglītības process pirmsskolās obligātās izglītības vecuma bērniem. Pārējā vecuma bērniem joprojām bērnudārzs pieejams dežūrrežīmā – dežūrgrupās, bet vecāki aicināti bērnus pēc iespējas uz dārziņu nevest.  Rīgas skolās klātienes nodarbības nenotiek, mācības notiek attālināti.

Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments aicina sev interesējošos jautājumus risināt attālināti, izmantojot pieejamos e-pakalpojumus pašvaldības pakalpojumu portālā eriga.lv, nosūtot iesniegumus uz e-pastu iksd@riga.lv vai izmantojot portālā Latvija.lv pieejamo pakalpojumu Iesniegums iestādei.

Lūdzam par visiem jautājumiem zvanīt pa tālruni 67026816.

No 12. maija arī tramvajos, trolejbusos un autobusos būs jālieto mutes un deguna aizsegs, tādejādi pēc iespējas mazinot “COVID-19” izplatības riskus. Brauciena laikā muti un degu varēs aizsegt ar šalli, lakatu vai mājās šūtu sejas masku.

Pasažieru iekāpšana un izkāpšana no sabiedriskā transporta notiek tikai pa vidējām un aizmugures durvīm, kā pārtraukta  pārtraukta biļešu tirdzniecība pie vadītāja.

No pirmdienas, 11. maija “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centri Brīvības ielā 191, Brīvības gatvē 384b, Prāgas ielā 1 un Kurzemes prospektā 137 atsākuši klientu apkalpošanu. Lai samazinātu atrašanās laiku klientu apkalpošanas centrā, aicinām klientus iepriekš pierakstīties vizītei www.rigassatiksme.lv.

Aicinām ar “Rīgas satiksmi” sazināties zvanot pa informatīvo tālruni 20361862, sūtot e-pastu info@rigassatiksme.lv vai rakstot sociālajos tīklos.  Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā esošo sadaļu– "Sazinies ar mums", kurā ikviens mājas lapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu.

“Rīgas namu pārvaldnieks” pārtraucis klātienes apkalpošanu uzņēmuma Klientu apkalpošanas centros un klātienes tikšanās ar RNP speciālistiem līdz turpmākajiem paziņojumiem.

Aicinām dzīvokļu īpašniekus izmantot RNP nodrošinātos e-pakalpojumus un iesniegt dokumentus, kas saistīti ar dzīvojamās mājas pārvaldīšanas jautājumiem, izmantojot elektronisko vidi – sūtot e-pastu uz RNP vienoto adresi rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv vai zvanot uz vienoto informatīvo tālruni 8900.

Lūgums klientiem rūpīgi izvērtēt nepieciešamību apmeklēt publiskās vietas, iespēju robežās mazinot kontaktēšanos klātienē, lai mazinātu koronavīrusa “Covid-19” izplatību.

Rīgas Nacionālais zooloģiskais dārzs slēgts apmeklētājiem līdz 9. jūnijam.  Zooloģiskā dārza darbinieki turpinās pildīt darba pienākumus.

Tiks veikti darba ierobežojumi birojos, mežā un parkos darbs turpināsies.

“Rīgas meži” rekomendē parku apmeklētājiem joprojām neizmantot bērnu rotaļu laukumus.

“Rīgas ūdens” uz nenoteiktu laiku pārtraucis klientu apkalpošanu klātienē uzņēmuma Klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 49/53, kā arī struktūrvienību ēkās Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, Balasta dambī 5 un Ziepniekkalna ielā 70. Tāpat uz nenoteiktu laiku tiek atceltas klātienes konsultācijas par tehniskajiem noteikumiem, būvniecības ieceres saskaņošanu, atzinumu izsniegšanu, rakšanas darbu atļaujām un citiem tehniskajiem jautājumiem, kā arī Rīgas ūdensapgādes pastāvīgās ekspozīcijas un uzņēmumu apmeklēšanas iespējas interesentu grupām.

Saziņai ar SIA “Rīgas ūdens” lūdzam izmantot e-pastu: klienti@rigasudens.lv vai zvanīt pa vienoto bezmaksas diennakts tālruni 80002122.

Aktuālajai informācijai par turpmāko Klientu apkalpošanas centra darbību lūdzam sekot SIA “Rīgas ūdens” mājas lapā.

Kinoteātrī “Splendid Palace”, pasākumu centros “Melngalvju nams” un “Rīgas Kongresu nams” plānots pakāpeniski atjaunot pasākumu rīkošanu.

Visiem pasākumu rīkotājiem, kuri laikā periodā no 13. marta līdz 12. maijamm rezervējuši telpu nomu kinoteātrī “Splendid Palace”, pasākumu centros “Melngalvju nams” un “Rīgas Kongresu nams” un ārkārtējās situācijas dēļ valstī šos pasākumus nākas atcelt, tiek piedāvāts tos pārcelt rīkot citā laikā gada ietvaros līdz 2021. gada 14. aprīlim.

Sīkāk par to lūgums interesēties, rakstot uz e-pastu pasakumucentri@riga.lv

Lai mazinātu apmeklētāju plūsmu, Rīgas centrāltirgū ir pārtrauktas ekskursijas un degustēšanas pasākumi, bet produktu tirdzniecība turpināsies, maksimāli ievērojot drošības pasākumus.

Telpās ir izvietota informācija ar norādēm un dezinfekcijas līdzekļi, kurus apmeklētāji var izmantot pirms un pēc iepirkšanās.

Visas virsmas tiek regulāri dezinficētas, tirgotāji informēti par piesardzības pasākumu veikšanu, apmeklētāji aicināti ilgstoši neiepirkties.

Privatizācijas komisijā apmeklētāju pieņemšana nenotiks līdz 9.jūnijam.

Informāciju var iegūt zvanot uz tālruni: 67012654

Iesniegumiem un saziņai iesakām izmantot :

Līdz 9.jūnijam tiek pārtraukta klientu apkalpošana klātienē pašvaldības izpilddirekcijās:

  • Rīgas Ziemeļu izpilddirekcijā– Rūpniecības ielā 21,
  • Rīgas Austrumu izpilddirekcijā – Daugavpils ielā 31 un
  • Pārdaugavas izpilddirekcijā – Eduarda Smiļģa ielā 44.

Lūdzam izmantot neklātienes klientu apkalpošanas kanālus:

Ziemeļu izpilddirekcijā:

  • Informatīvais tālrunis: 67026602.
  • Iesniegumus var iesniegt pa pastu, elektroniski uz izpilddirekcijas e-pastu iz@riga.lv vai ievietot speciāli izveidotajā sūtījumu kastē pie izpilddirekcijas ieejas.
  • Par ielu tirdzniecības jautājumiem: 67026630, 67026632, 67026642.
  • Par zemes pagaidu nomu un sakņu dārzu iznomāšanu: 67026665, 67026648.
  • Par iekškvartālu seguma remontdarbiem un atļauju izsniegšanu: 67026653, 67026636.
  • Par ielu norāžu plāksnīšu pasūtīšanu un saņemšanu: 67026611.
  • Par telpu nomu: 67026638.
  • Par administratīvā pārkāpuma lietām: 67026635.
  • Arhīva izziņas: 67026607.

Pārdaugavas izpilddirekcijā:

Austrumu izpilddirekcijā:

Rīgas dzimtsarakstu nodaļa Aglonas ielā 4B, Rīgas pilsētas Pārdaugavas dzimtsarakstu nodaļa Dzirciema ielā 28, Rīgas pilsētas Vidzemes dzimtsarakstu nodaļa Zemgaļu ielā 1 un Rīgas pilsētas Ziemeļu dzimtsarakstu nodaļa Rūpniecības ielā 21 pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.

Nodaļas nodrošinās klientu apkalpošanu attālināti ar šādu neklātienes kanālu starpniecību:

  • elektroniski - e-pasta adrese: apc@riga.lv ;
  • valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv e-pakalpojums “Dokumenta pieprasīšana un saņemšana”;
  • telefoniski – APC bezmaksas informatīvā tālruņa nr.: 80000800 ;
  • pa pastu uz oficiālajām nodaļu adresēm:
    1. Rīgas pilsētas dzimtsarakstu nodaļa Aglonas ielā 4B, Rīgā, LV-1057;
    2. Rīgas pilsētas Pārdaugavas dzimtsarakstu nodaļa Dzirciema ielā 28, Rīgā, LV-1083;
    3. Rīgas pilsētas Vidzemes dzimtsarakstu nodaļa Zemgaļu ielā 1, Rīgā, LV-1006;
    4. Rīgas pilsētas Ziemeļu dzimtsarakstu nodaļa Rūpniecības ielā 21, Rīgā, LV-1045.

Attālināti tiek sniegti šādi nodaļu pakalpojumi:

  • pieprasījumu par atkārtotu civilstāvokļa aktu reģistrāciju apliecinošu dokumentu izsniegšanu pieņemšana un dokumentu izsniegšana;
  • laulību iesniegumu, kas parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, pieņemšana no Latvijas valstspiederīgajiem.

Klātienē nodaļas reģistrē:

  • dzimšanas faktu;
  • miršanas faktu;
  • pirms ārkārtējās situācijas izsludināšanas pieteiktās laulības bez viesu klātbūtnes.

Tostarp tiek pārtraukta šādu nodaļu pakalpojumu sniegšana klātienē:

  • iesniegumu pieņemšana laulības reģistrācijai;
  • iesniegumu pieņemšana civilstāvokļa aktu reģistru ierakstu aktualizācijai;
  • iesniegumu pieņemšana dokumentu izprasīšanai no ārvalstīm;
  • iesniegumu pieņemšana paternitātes atzīšanai bērnam, kura dzimšana jau ir reģistrēta;
  • iesniegumu pieņemšana civilstāvokļa aktu reģistrāciju apliecinošu dokumentu saņemšanai;
  • iesniegumu pieņemšana vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņai;
  • dzīvesvietas deklarēšana.

Inspekcija ārkārtējā stāvokļa laikā pārtraukusi apmeklētāju pieņemšanu klātienē.

Apmeklētāju apkalpošana, dokumentu pieņemšana un izsniegšana tiks nodrošināta attālināti

  • elektroniski: rdai@riga.lv;
  • valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv e-pakalpojums “Iesniegums iestādei”.
  • telefoniski: 67013558; 67026629;
  • pa pastu uz oficiālo Inspekcijas adresi: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga, LV-1002.

Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšana klātienē pārtraukta līdz brīdim, kamēr tiks atcelts valstī izsludinātais ārkārtējais stāvoklis.

Komisijas sēdēs tiks izskatītas tikai saņemtās sūdzības (tajā skaitā lietu izskatīšana rakstveida procesā saistībā ar sūdzībām par Komisijas Bērnu lietu apakškomisijas un Rīgas izpilddirekciju izpilddirektoru lēmumiem) un pieņemti procesuālie lēmumi, kuri neprasa lietas dalībnieku piedalīšanos klātienē.

Iesniegumu vai sūdzību Komisijai var nosūtīt pa pastu uz adresi Rīga, E.Smiļģa iela 46, iesniegt elektroniski, izmantojot portāla Latvija.lv e-pakalpojumu vai nosūtot e-pastu uz adresi rdak@riga.lv

Jautājumu gadījumā lūgums zvanīt uz tālruņu numuriem: 67026179, 67026347 vai 67105002.