Lai arī turpmāk varētu iegādāties braukšanas biļeti sabiedriskajam transportam ar atlaidi, “Rīgas satiksme” aicina studentus, kuri turpina mācības kādā no Rīgas augstskolām pagarināt studenta statusa derīguma termiņu savos e-talonos.
Studenta statuss e-talonā tiek piešķirts līdz studenta apliecības derīguma termiņam, tādejādi, pagarinot studenta apliecību, jāpagarina arī studenta statusa derīguma termiņš e-talonā.
Studenta statusu ir iespējams pagarināt divos veidos:
- Iesniedzot pieteikumu par atlaides saņēmēja statusa pagarināšanu savā augstākās izglītības iestādes informācijas sistēmā (piemēram, Latvijas Universitāte, Rīgas Tehniskā universitāte, Biznesa augstskola “Turība”, Banku augstskola, Rīgas Stradiņa universitāte, Transporta un sakaru institūts, Latvijas Kultūras akadēmija). Saņemot apstiprinājumu, ir jādodas uz kādu no biļešu pārdošanas automātiem un jāaktivizē studenta statuss;
- Iesniedzot pieteikumu jebkurā no pieciem „Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments, derīga studenta apliecība vai izziņa no mācību iestādes. Klientu apkalpošanas centru adreses skatīt šeit.
Saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem klientu apkalpošana “Rīgas satiksmes” klientu centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām vizītei klientu apkalpošanas centrā pieteikties elektroniski.
Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos.
Papildu informācija: Baiba Bartaševiča-Feldmane RP SIA „Rīgas satiksme” Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja, tālrunis: 67104724, e-pasts: baiba.bartasevica@rigassatiksme.lv