SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) dzīvojamajās mājās izvietos informatīvas lapas par uzņēmuma darbību ārkārtējās situācijas apstākļos un to, kas jāievēro iedzīvotājiem, lai ierobežotu vīrusa Covid-19 izplatību. Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju, informācija sagatavota gan latviešu, gan krievu valodā.
Rīgas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums, tāpat kā citi uzņēmumi un iestādes, ir pārtraucis klientu pieņemšanu klātienē. Lai sazinātos ar uzņēmumu, var zvanīt uz tālruni 8900, rakstīt uz e-pastu: rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, izmantot vortālu: www.e-parvaldnieks.lv vai „Facebook” un „Twitter” sociālos kontus.
RNP veic virkni pasākumu, lai nodrošinātu speciālistu ieteikto sociālās izolēšanās principu un mazinātu vīrusa izplatīšanas risku. RNP ir aicinājis uzņēmumus – gan tos, kas ir pasūtījuši drukāto reklāmu ievietošanu pastkastēs, gan tos, kas nodrošina šo pakalpojumu –izsludinātajā ārkārtas situācijas periodā apturēt drukāto reklāmu piegādi. Tāpat RNP sētnieki un uzkopšanas vienības darbinieki ir nodrošināti ar papildu dezinfekcijas līdzekļiem, lai paralēli ikdienas uzkopšanai biežāk veiktu dezinficēšanu.
Ņemot vērā situāciju, ka RNP klientu apkalpošanas centri ir slēgti, liedzot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus iesniegt kioskos, uzņēmums aicina ikvienu palīdzēt vecāka gada gājuma tuviniekiem, kaimiņiem un līdzcilvēkiem iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus ar vai bez reģistrēšanās vortālā www.e-parvaldnieks.lv.
Informatīvās lapas iepazīstinās arī vīrusa Covid-19 izplatības ceļiem, slimības simptomiem, kā arī sniegs norādes, kur meklēt palīdzību.