Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu Atļauju, komersants Pašvaldībā iesniedz iesniegumu, kurā norāda:
1. komersanta nosaukumu, reģistrācijas numuru, kontaktpersonas tālruņa numuru, e-pasta adresi;
2. komercdarbības vietas, kurā plānots veikt alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecību izbraukuma tirdzniecībā, adresi, arī ēkas vai telpu kadastra apzīmējumu;
3. termiņu, uz kādu komersants vēlas saņemt Atļauju;
4. alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecības vietas darba laiku;
5. pasākuma organizatora nosaukumu, reģistrācijas numuru, kontaktpersonu un kontaktinformāciju (e-pasts, tālruņa numurs);
6. norādi, ja plānots realizēt alkoholiskos dzērienus, kuros spirta daudzums pārsniedz 15 tilpuma procentus, pievienojot saskaņojumu ar attiecīgā pasākuma organizatoru un pasākuma norises vietas īpašnieks, tiesiskais valdītājs vai apsaimniekotājs – attiecībā uz teritorijas sakopšanu. -
Pakalpojuma apmaksa
Bezmaksas -
Pakalpojuma saņemšana
Elektroniski parakstīts saskaņojums tiek nosūtīts uz klienta iesniegumā norādīto e-pasta adresi. Klātienē saskaņojums tiek izsniegts Rīgas pilsētas Apkaimju iedzīvotāju centrā.