Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients vēršas pēc pakalpojuma klātienē, elektroniski, pa pastu vai izmantojot e-adresi. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā darba laikā, atstājot dokumentus Dzirnavu ielā 140, Rīgā pie centrālās ieejas novietotajā aizslēdzamajā skapī. Dokumentu kopumu līdz 50 lapām var iesniegt jebkurā diennakts laikā. Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu veidlapu un īpašuma tiesību apliecinošus dokumentus. Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
-Veidlapa “Iesniegums par iespēju iepazīties ar arhīva rīcībā esošiem būvniecības dokumentiem” (veidlapaNr. DA_157_v5);
-Veidlapa “Iesniegums par arhīva lietas kopijas izgatavošanu” (veidlapa Nr.DA_158_v5);
-Īpašuma tiesību apliecinoši dokumenti.
-
Pakalpojuma apmaksa
Pakalpojuma cena: 4,30 EUR
Maksājuma piezīmes: Saskaņā ar 17.09.2013. Ministru kabineta noteikumiem Nr.842 "Grozījumi Ministru kabineta 2006.gada 21.novembra noteikumos Nr.940 "Noteikumi par informācijas sniegšanas maksas pakalpojumiem"" vienas lapas puses kopijas izgatavošanas izmaksas ir 4,30 EUR (ar PVN).
Maksājuma rekvizīti:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Reģ. Nr. 90011524360
Luminor Bank AS Latvijas filiāle
Konta Nr. LV36RIKO0020200002010 -
Pakalpojuma saņemšana
Pēc informācijas saņemšanas par atlasītajiem materiāliem un iepriekšēja pieraksta ar pieprasītajiem dokumentiem var iepazīties klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Pilsētas attīstības departamentā Dzirnavu ielā 140, Rīgā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pilnvarotajai personai – arī pilnvaru), vai uz pieprasījumā norādīto e-pastu vai pasta adresi tiek nosūtītas no arhīva lietas sagatavotās kopijas vai informācija par atlasītajiem materiāliem.