Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona ierodas Rīgas Apkaimju iedzīvotāju centrā un iesniedz iesniegumu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
- Personas iesniegums;
- Īres līgums vai personas dzīvojamās telpas īpašuma tiesības apliecinošs dokuments;
- Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (turpmāk - VUGD) sastādītu aktu par stihiskās nelaimes vai avārijas fakta konstatāciju (ja stihiskās nelaimes vai avārijas likvidēšanā piedalījies VUGD) vai Valsts policijas sastādītu aktu par avārijas fakta konstatāciju (ja avārijas fakta konstatācijā piedalījusies policija);
- citi dokumenti, kas apliecina dzīvojamās telpas faktisko stāvokli.
Iesniedzot iesniegumu un nepieciešamos dokumentus jāuzrāda ID karte.
Iesniegumu var iesniegt elektroniski, parakstītu ar drošu elektonisko parakstu, atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu.
2. Pakalpojuma saņemšana
Pēc iepriekšēja pieraksta, Persona ierodas Rīgas valstspilsētas pašvaldības Mājokļu un vides departamenta Kancelejā un saņem atbildi vai Kanceleja nosūta atbildi pa pastu.