Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt tikai klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārterlpas un mobilitātes departamentā Rīgā, Ģertrūdes ielā 36, 110.kabinetā noteiktajos pieņemšanas laikos.
Pakalpojuma saņemšanai ir jāiesniedz šādi dokumenti:
-
1.Pieteikums par transporta infrastruktūras objekta lietošanu un pilnvara par tiesībām parakstīt līgumu par pašvaldības ceļu lietošanu. 2.Darba vietas aprīkojuma shēma, kas saskaņota atbilstoši Ministru kabineta 02.10.2001. noteikumu Nr.421 "Noteikumi par darba vietas aprīkošanu uz ceļiem" 3.2.apakšnodaļas prasībām. 3. Ceļu satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu izvietojuma shēma ielās ar sabiedriskā transporta satiksmi, kas saskaņota ar Rīgas valstspilsētas sabiedriskā transporta pārvadātājiem (RP SIA "Rīgas satiksme"). 4. Jānoslēdz ar Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departamentu līgumu par pašvaldības ceļu lietošanu. Jāuzrāda šādu dokumentu oriģināli: 1. Normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos noteiktā kārtībā saskaņots un akceptēts projekts. 2. Būvatļauja, apliecinājuma karte, paskaidrojuma raksts vai paziņojums par būvniecību. 3.Normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos darbu veikšanas projekts ar kalendāro grafiku.
-
Pakalpojuma apmaksa
Līgumā paredzētā nomas maksa par transporta infrastruktūras objekta lietošanu tiek aprēķināta pamatojoties uz Rīgas domes 12.07.2023.lēmumu Nr.RD-23-2771-lē "Par nomas maksas noteikšanu par ceļa elementu lietošanu Rīgas valstspilsētas pašvaldības administratīvajā teritorijā". Maksa par pakalpojumu ieskaitāma Luminor Bank AS kontā Nr.LV60RIKO0023400004030 -
Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojumu var saņemt tikai klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departamentā Rīgā, Ģertrūdes ielā 36, 110.kabinetā noteiktajos pieņemšanas laikos.