Publicēts: 29.12.2024.
Mēnešalga:
1250 EUR
Darba vieta: Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments
Atrašanās vieta:
Krišjāņa Barona iela 99, Rīga
Pretendentiem jāpiesakās līdz
Bērnu un jauniešu centrs "Rīgas Skolēnu pils"
(Krišjāņa Barona iela 99, Rīga)
aicina darbā
Biroja administratoru
Galvenie pienākumi:
- koordinēt Iestādes Administrācijas darbu pārzinot Iestādes darba specifiku;
- atbildēt par Iestādes lietu nomenklatūru, sagatavot, izstrādāt, noformēt un reģistrēt dokumentus un nodrošināt to nodošanu izpildītājiem;
- uzturēt un reģistrēt dokumentus Rīgas domes lietvedības informatīvajā sistēmā ELISS;
- nodrošināt Iestādes lietu nomenklatūrā iekļauto dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu;
- sagatavot un pārbaudīt iesniegto iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību lietvedību reglamentējošo dokumentu prasībām;
- sagatavot līgumu projektus un atbildes projektus iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;
- sekot dokumentu izpildes termiņu ievērošanai atbilstoši rezolūcijām;
- sistematizēt, ievietot dokumentus lietā pēc to izpildes atbilstoši Iestādes lietu nomenklatūrai;
- nodrošināt un koordinēt informācijas apmaiņu savas kompetences ietvaros starp darbiniekiem un citām struktūrām un iestādēm;
- organizēt darbu ar personālsastāvu, noformēt un sagatavot personāla dokumentu projektus (līgumus, rīkojumus u.c.), kārtot darbinieku personas lietas;
- ievadīt un aktualizēt informāciju par Iestādes darbinieku datiem Rīgas domes personāla uzskaites sistēmā KADRI;
- sagatavot darbinieku darba laika uzskaites tabulas;
- koordinēt dokumentu arhīva pārvaldību, kārtošanu, sistematizēšanu, aktualizēšanu, lai nodrošinātu izglītības iestādes dokumentu atbilstību arhīva normatīvo aktu prasībām.
Nepieciešamā izglītība, kvalifikācija un profesionālā pieredze:
- Nepieciešama vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība, vēlams lietvedībā/ personāla vadībā/ vadībzinātnē/ jurista kvalifikācijā utml.
- Vēlama darba pieredze lietvedības vai personāla vadības jomā.
Prasības:
- Iestādes darbību reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana;
- labas zināšanas lietvedības un pesonālvadības jomā;
- prasme sagatavot lietišķās sarakstes dokumentu un administratīvo aktu projektus;
- prasme plānot un organizēt savu un citu darbu;
- komunikācijas un sadarbības prasmes, saskarsmes kultūra;
- pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par saviem pienākumiem;
- valsts valodas prasme atbilstoši C līmeņa 1.pakāpei un vismaz vienas svešvalodas prasme;
- prasme strādāt ar biroja tehniku un informāciju tehnoloģijām.
Piedāvājam:
- darbu radošā kolektīvā un iespējas pilnveidot profesionālās iemaņas un zināšanas;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- iespēju iegūt papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām, saskaņā ar koplīgumu;
- atalgojumu 1250 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikuma dokumentus– pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un vēlams rekomendācijas – līdz 10.01.2025. sūtīt uz e-pastu: bjcrsp@riga.lv.
Tālrunis uzziņām 29539205.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.